Sunny Beach den 31/ 707

Japps nu vare klart , Idag boka jag och adde biljetterna till Sunny Beach vi kommer att åka den 31/7 kl 15:05 och då smäller de =) jag hoppas bara det blir grymt väder och lika mycke party som det va 2006 när jag va där för första gången då kommer vi att äga =)  ska bli för jävla kul också å träffa alla andra som jag träffa där nere när dom jobba =)  och Nu äre Ner räkning som gäller !  

                                                                             Idag åker vi , ses om en vecka !  =) 

                          bulgarien

                                                                     

Kommentarer
Postat av: anton (WiizZ)

ha det så bra nu när du reser bort :D

2007-07-21 @ 00:12:25
Postat av: Anonym

Ladies man kommer han bli i år med;)

2007-07-22 @ 15:20:00
Postat av: Emma

det var bara jag;P

2007-07-22 @ 15:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback