Länge sen ! jag vet =/

Tjena alla igen, här vare inte igår man va inne på, men ska bli ändring på det... haft sommar lov iaf "typ" :P

Joo nu är innebandy igång på allvar, två veckor kvar till seriepremiären fast tränat helasommaren med fyss =/ "inge kul " men det behövs. den kommade säsongen kommer jag spela i IBK Lillån i Div 1 merllersta dom som inte viste de redan =)
Och det Känns otroligt skönt med valet föll för Lillån har kommit in bra i laget och riktigt sköna lag polare !
Under försäsongen har jag spelat två matcher och släppit in 2 mål så det  känns bra men dok så har jag vart sjuk nu i mer än en vecka, men e på bättrings vägen " skönt" , imorn ska vi vidare till kalsta open, i karlstad. bara köra på hoppas fromen e tillbaks efter sjukdomen.... ( fortsättning förljer)

P.S  YNWA !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback