Sandviken

Tjena !  jag har inte skrivit så mycket på länge eftersom jag har fullt upp här !  Men nu börjar det falla på plats.
Bott i Sandviken snart en månad nu och jag tycker det är en grym lägenhet o staden är väl inte så "stor" som Örebro =) men det är mysigt här å så. nyss kommit hem från Idre vart på tränings läger där med laget, ganska kul fast jobbigt å gå upp för ett Jävla stort Berg =)  Sen har jag ju spelat min fösta träningsmatch i IBK Alba det gick väl så där, var små sjuk redan då, men rädda straff å så men 5-5 mot handen å dom gjorde typ 3 boxplay mål så det säger en hel del, att vi inte får ta onödiga utvisningar =).  kortfattat,  jag trivs här änsålänge fast det är mycket ensamt =( men det kommer väl med tiden, så det är väl bara att kämpa på !     Nöjd nu Larsson :P hehe


     
                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback