Gud och kvinnor !

En djupt deprimerad man gick på en strand i kalifornien.
Han gick där och sparkade i sanden och tittade längtansfullt ut över havet.
Tillslut kunde inte Gud stå ut med synen utan tittade framur ett moln och frågade
- varför går du här och ser så ledsen ut? Jag ger dej en önskan så att du kan bli glad igen.


-Jo, svarade mannen, jag skulle så väldigt väldigt gärna åka till Hawaji, men jag är fruktansärt
flygrädd och blir sjösjuk så fort som jag kommer ombord på en båt, även om den ligger på land.
Jag önskar att du bygger en motorvägsbro till Hawaji.


Men då blev Gud förfärad och började argumentera för varför han inte kunde göra det.


-Valarna skulle ju hindras av bron och alla ,miljöaktivisterna skulle gå i taket,
fisket skulle hindras och sjö äventyras, man mannen höll fast vid sin önskan.


efter flera timmars argumenterande så sa Gud till honom att
-Nä, du får önska vad som helst fast inte det!


Då svarade mannen
- Då önskar jag att du gör så att jag kan förstå mig på kvinnor.


Då suckade Gud och frågade
- Hur många filer vill du ha på den där Bron ??


Kommentarer
Postat av: Sebbe

haha klockren!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback